urbana öron

Hej. Jag sitter och lyssnar på Hallelujah. Varför? Jag vet inte. It's one of those days. HALLELUJAH MOMENT.
 
Jag köpte en julklapp till mig själv förra veckan: URBAN EARS!!! Älskar dem mer än allt i hela världen, har dem på mig hela tiden. Det enda dåliga med dem är att de gör ont efter att man har haft dem på sig ett tag, men jag tror att jag har blivit immun mot det efter att ha haft dem på mig nonstop i en hel vecka. Jag känner helt enkelt inte mina öron längre. Det gör mig inte så mycket, jag kände dem inte särskilt mycket innan heller.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag försökte typ anstränga mig med den här bilden men orkade inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0