#bbsverige

Alltså Big Brother. Mår fysiskt illa efter att ha sett första avsnittet. Hannah Widerstedt. ALLVARLIGT TALAT. Dog när jag såg henne. Herregud vad pinsamt. Och sen ska vi inte ens tala om den gravida tjejen. 36:e veckan. Stackars barn. Stackars allt. Hoppas så innerligt att det ska komma någon slags twist och att det är ett skämt för annars orkar jag inte att det faktiskt har nått till den nivån.

Det jag tyckte var så bra förra året var att de som var med var helt okej och till och med ganska sköna, inte helt sjuka i huvudet. Det här året verkar de satsa på total freakshow. Orkar ej.




Saknar min kära Peter.

Kommentarer
Postat av: tess

ÅHH TACK FÖR PÅMINNELSEN!jag ska också sätta mig o störa mig på dem (aaa)

<3

2012-02-20 @ 19:49:16
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0