bölarN

Jag har pluggat hela dagen idag. Har skrivit klart mitt svenskatal och pluggat matte och haft det allmänt miserabelt. Dock att det kommer vara värt allt för på fredag ska jag ÅKA UTOMLANDS Å SWEET JESUS.

Sitter och tar en paus från matten nu pga började grina. Skojar inte ens. Är det något som kan få mig att gråta som en bebis så är det matte. Det är så tråkigt och så jobbigt och så fort jag inte förstår något (vilket är ofta) så brister allt för mig. Har dessutom skjutit upp detta till sista dagen så jag vill ba ta livet av mig. Men måste få godkänt. Vill inte göra omprov för då måste jag plugga igen. Guuuuu.

Snart vankas det lasagne här också. Väntar bara på plinget från micron. När det kommer ska jag äta som aldrig förr. Och när jag har ätit ska jag plugga matte. Och när jag har pluggat matte ska jag packa lite. För jag ska utomlands. På fredag. Bara så ni vet.



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag vet! <33

Hon är så söt xD

Jag kan inte låta bli att gå runt och krama och gosa med henne hela tiden och hon tittar på mig som om hon tycker att jag är galen, typ "WTF are you doing? o__o". HAHA, dör.

2012-02-22 @ 08:21:45
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0