fjortizrockarn


Okej alltså de här glasögonen. Vi köpte dem som rekvisita till filmen vi håller på och gör på rörlig bilden och min morfar ska ha dem när vi ska filma nästa vecka. Han ska även ha denna peruken på sig. Förövrigt försökte jag se ut som en rockstar på bilden och lyckades helt utomordentligt. Eller. Pinsamt.

Måste klä på mig snart för föräldrarna mina har bokat biljetter till Peter Magnussons nya film. Peter Magnusson ♥♥♥ Kommer ihåg när jag var liten och tittade på Pyjamas och han frågade i fiskdisken om han kunde få en laxfitta så jag frågade pappa vad det var för något. Historien om hur Emelie Hermansson lärde sig ordet fitta. Amen.

Melodifestivalen ikväll också. Sean den förste banan heter en av låtarna, och bara det utlovar ju hög underhållningsnivå. Åh Christer Björkman. You and your ways.

Kommentarer
Postat av: matti

haha fedt snygg du är... tror dock din morfar passar bättre i dom! ;););)

2012-02-04 @ 21:51:04
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: tess

sv; jaa du kan ju verkligen det där!!! <3



hahahah äälskar de där! (L)

2012-02-06 @ 13:32:37
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0