historiaprov

Hade nyss prov i historia och herregud det gick nästan bra tror jag. Vågar inte säga för mycket. Dock att jag verkligen är sämst på VG och MVG-frågor. På en fråga skulle man beskriva förhållandet mellan Grekland-Makedonien-Persien och jag skrev bokstavligt talat "Grekland krigade med Persien. Grekland vann. Sen krigade de med Makedonien. Grekland vann igen." ALLTSÅ. MVG. ELLER.

Nu sitter jag här och svälter och väntar på att alla andra ska sluta. Tänkte skriva lite på mitt svenskatal och försvara vår pension. Orkar inte att jag är bästis med pensionärerna. Först skriver jag en novell om en pensionär (som blev nominerad till novelltävlingen HAHAHAHA förstår inte världen) och nu ett tal om pensionsålder. Ska skaffa rullator snart.


Om exakt två veckor sitter jag på ett flygplan förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0