motivation

Jag behöver Gordon Ramsay i mitt liv. Jag vill att han ska vara här och skrika på mig och mitt lata ass att öppna historiaboken. Jag vill att han ska skrika SKRIV ETT ARGUMENTERANDE TAL OM NÅGOT SMART, FÖR GISSA VAD, DET SKA VARA KLART PÅ FREDAG OCH DU HAR INTE ENS BÖRJAT DIN ÅSNA. Älskar när han kallar folk för åsnor. Förstår inte varför jag är så besatt.

Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk. För första gången på hur längre som helst. Någon superbakterie måste ha sparkat ner mitt immunförsvar och nu sitter den väl där inne i mitt huvud och skickar ut små snorstyrkor som sakta men säkert kommer att ta över mig och min värld. Kommer inte ihåg hur en förkylning känns och jag känner inget direkt behov av att bli påmind heller.

Nu borde jag sova. Jag ska sova. Snart. Ska kanske läsa lite i min roliga EPOS historiabok först. Mmmm, can't wait.


 

*Nyz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0