nymåne

Tja. Sitter och chillar på le balkong med utsikt över ett stort berg. Vackert å breathtaking osv. När vi satt på bussen på väg från flygplatsen idag så glittrade hela havet av solen och jag ville grina för det var så fint. Älskar allt.

Dock så är inte allt regnbågar. Jag är så trött att jag skulle kunna spy. Sov ungefär tre timmar inatt, vi gick upp halv fyra och jag kunde inte sova varken i bilen eller på flygplanet. På flyget satt det förresten en tjej i min ålder och sjöng sånger om Lollo och Bernie för sin lillebror, och det var gulligt första gången hon gjorde det men efter tio sånger så började folk vända sig om och stirra argt på henne. Själv satt jag och dog inombords över hennes osjälvmedvetenhet (herregud, är det ens ett ord). Orkar inte med människor som inte kan ta en hint.

Nu ska jag fortsätta sitta här. Utomhus. Klockan åtta på kvällen. Vill bo här.


Balanserar månen och ler pga lycklig trots extrem trötthet.

Kommentarer
Postat av: Matildå

Jaa passa dig så att inte månen ramlar <3

SOLA ÅT MIG Å! Kyzz

2012-02-25 @ 10:59:19
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0