emelies guide till en fin dag

  1. Vakna jättetrött och helt på fel sida.
  2. Halka på isen på väg till bussen och skrapa upp halva handen.
  3. Missa bussen med två sekunder pga halkning från helvetet.
  4. Kom fem minuter försent med handikappad hand och extrem huvudvärk i HALVA huvudet som du är helt säker på beror på en livsfarlig hjärntumör som växt fram de senaste dagarna.
  5. Få reda på att det är skridskoåkning på gympan.
  6. Ha matte B och tänk "mu?" hela tiden.
  7. Åk skridskor och försök att för hundrade gången i hela ditt liv åka baklänges/göra hockeystopp utan att lyckas med någonting för att världen hatar dig.
  8. Fråga din pappa vad det blir för mat och få svaret "din mamma."
  9. Ta bild i photobooth som representerar ditt sinnestillstånd.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag ramlade också idag! D:

Jag ramlade dock mitt på Vasas skolgård och lyckades göra en fin liten dans innan jag lade mig på marken. Älskar. Mitt. Liv. <333333333

2012-01-18 @ 18:48:57
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha åå vad kult du är, så mina lektioner hjälpte dig alltså inte att åka baklänges????!?!?! :(:(:(:(:(

2012-01-18 @ 23:40:36
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0