i'm a fan of anything that tries to replace actual human contact


Detta är lunchen vi fick i skolan idag. Jag tror att Sodhexo tror att det är en kennel de serverar mat till, inte en gymnasieskola. Jag vet inte hur ni gör hemma hos er, men jag har aldrig varit med om att någon i min familj har föreslagit att vi ska öppna en burk Whiskas att mumsa på till middag. Någonstans i världen skriker sig Gordon Ramsay hes över denna klumpiga sörja.

I alla fall så är jag jättetrött. Som vanligt. Och jag har ont i huvudet. Också som vanligt. Dock att jag ska ha APU imorgon och vi ska bara redigera och gå hem sen, vilket ska bli helt underbart. Längtar redan till hemgången. Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA oj vad jag bara visste att du skulle lägga ut den där bilden! När du tog dig besväret till att ta fram mobilen från fickan till och med för att knäppa kort ;)

Och seriöst, du skulle knäppt kort på "köttfärslimpan" jag tog.... haha liknar det som man ger till grisarna, och sen de grisarna inte vill ha ger dom till oss i form av en köttfärslimpa! :(

2012-01-23 @ 23:30:56
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: linn

hahahahahahaha och där skrattade linn moberg ihjäl sig.

2012-01-24 @ 21:59:02
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0