indeed it is

Hejsan kissekatter. Jag är lycklig just nu för jag har äntligen hittat en låt som jag har letat efter i evigheter. Har ni hört låten i viasat film-reklamen? DEN ÄR DÖBRA. Och nu har jag hittat den. Och det gjorde mig så lycklig att jag kände för att blogga. Så ni kan tacka den låten för detta fina inlägget.

Vad har hänt idag då? Jag har haft historia för första gången på två år. Fått fler tumblr-följare än facebookvänner. Haha. Vad säger det om mig egentligen. Cool tjej eller. Ja. Vi säger så.

Mer då? Vet inte. Inte mycket mer värt att nämna. Jag kände bara för att blogga trots att jag inte har mycket att blogga om. Men nog om mig nu. HUR MÅR NI?


Kommentarer
Postat av: Viasat Support

Hej!



Vad kul att vi kunde ghälpa dig med att hitta en låt som ni har letat efter! Får ha en fortsatt trevlig dag från oss på Viasat Support.



Mvh Kim

Viasat Support

2012-01-20 @ 12:26:31
URL: http://www.viasat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0