inser ni det

Skolan börjar på tisdag.


...


MÅSTE ANDAS I PÅSE. CALM SELF. VILL INTE. HYPERVENTILERAR.


Jag kommer inte kunna fungera som människa igen efter det här lovet. Jag har fullkomligt sjunkit ihop till en bekvämlighetsgegga som bara vill sova till klockan två och äta nudlar varje dag. Älskar det. This is the high life. Lite värme och en solstol på detta så skulle jag kunna fortsätta såhär ända tills jag blir en socialt missanpassad psykopat som börjar äta på sig själv. Då skulle jag kunna börja gå till skolan igen.

Men det kan ju bli kul. Kanske. Nej. Nej det kommer inte att bli kul.

MEN VET NI VAD SOM KOMMER BLI KUL. När jag tar studenten fyller min mamma 40 och då ska vi åka till New York. Längtar så mycket trots att jag är livrädd för att ta studenten för jag vet inte var jag kommer ta vägen, men det löser sig. Jag börjar med New York. Sen får vi se vad som händer.

 

 

Hej New York, jag älskar dig. Vet ni förresten hur pinsamt det är att gå runt och prata med sig själv bland folk? Rätt så pinsamt. I regret nothing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0