kult med helg

Fullspäckad dag idag. Fullspäckad helg. Vi ska filma på rörlig bilden hela helgen och jag är jätteotaggad. Ska iväg med Matilda efter skolan och köpa in en massa rekvesita, och vår lärare ska köpa in en "sexig vampyrklänning" på second hand. Är så extremt nyfiken på vad han kommer att ha köpt för något. Se vad hans tolkning av sexig vampyrklänning är liksom.

Sen ska jag och Matildus på bio ikväll. Vi får gå gratis på sjuan ba för att vi har rörlig bild (och för att vi är köngliga) och det var vi och EN till som hade bokat biljetter. Det blir intressant att se för det är för en. Föreställer mig någon med små runda glasögon och lång rock av någon anledning. Lovar att uppdatera er om det.

Efter det ska vi hem till mig och sova och göra i ordning mitt rum för alla som kommer dit imorgon bitti. Vi ska filma en scen i mitt rum. Lyckat. Får försöka klämma in alla kameror och människor och skådespelare på något sätt, även om det antagligen kommer att sluta med att alla ligger ovanpå varandra och gråter för ingen får plats.

Jag och Matilda imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0