listjevel

1. Hur gammal är du om fem år? 22. Helvete.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alla människor i skolan.

3. Hur lång är du? JAG VET INTE, HERREGUD VEM ÄR JAG.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Little Miss Sunshine ♥♥♥

5. Vem ringde du senast? Martina.

6. Vem ringde dig senast? Mor min.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? KÄMPA!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Så gifta som man kan bli.

10. När såg du senast din mamma? Några minuter sedan. Hon gav mig en bit falukorv. Det uppskattades.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.

12. När vaknade du i dag? Runt sju, kill me.

13. Vilken är din favoritjulsång? JAAAAAAG SÅG MAMMA KYSSA TOMTEN JAAAAAG.

14. Vilken är din favoritplats? Någonstans där jag inte behöver en tjockjacka och där jag är med människor som är fina och snälla. Och där det finns wi-fi.

15. Vilken plats föredrar du minst? I den där röntgenmaskinen de brukade lägga mig i på sjukhuset medan de gav mig någon slags spruta som gör så att allt kiss ba kommer och terroriserar blåsan, men man får inte resa sig upp och därför gör det så ont att man bara kan ligga där och grina som ett offer. Fan. Jag lovar att man aldrig har varit kissnödig förrän de testar njuren på en.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte här. Kanske att jag kommer vara skitrik och glad och jobba med något jättekul.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag är fearless på natten bitches.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Detta.

 

 

19. Hur stor är din säng? Ungefär som en jättestor tallrik.

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar en.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det enda sättet att sova rätt är att täcka hela kroppen med superlim och rulla runt i fjädrar.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Detta kan vara den tråkigaste frågan i hela världen. Jag bryr mig inte ens om hur många kuddar jag har, varför skulle ni?

23. Hur många landskap har du bott i? Gästrikland in my heart. Ne.

24. Vilka städer har du bott i? Gävle.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? HAHA nej.

27. Vilken är din favoritglass? Kräks på glass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecake, åååååh.

29. Tycker du om kinamat? Man har inte levt förrän man har provat kyckling panang på Bong Mai.

30. Tycker du om kaffe? Smakar skit.

31. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost för jag e så hardcore.

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster. Av någon anledning. Sparar rum för all luft som ligger på andra sidan.

33. Kan du spela poker? Bäzt på det.

34. Tycker du om att mysa/kela? Jag behöver mitt space.

35. Är du en beroendemänniska? ALLTSÅ VAD BETYDER DET ENS.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne.

37. Vill du ha barn? Bara om den inte bajsar.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska räknas väl inte.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack gode gud.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet havet havet havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat.

42. Äger du dyrbara smycken? Ne.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top model. HELT UTAN SARKASM FAKTISKT.

44. Kan du rulla med tungan?

 


45. Vem är den roligaste människan du känner? Mamma.

46. Sover du med gosedjur? HAHAHAHAHAHA.

47. Vad har du för ringsignal? Den där iphonesignalen eftersom jag är efterbliven och inte kan lägga in egen musik.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En bok. Åh vad intressant.

50. Flirtar du mycket? Ja, det är det jag lever för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0