fint hår


Hittade nyss denna bilden på min dator. Liksom. Va. Önskar att jag mindes i vilket syfte denna togs, men jag vet verkligen inte. Var antagligen nyvaken och fick en rolig idé och sen visade det sig att jag bara var konstig. Jag har ett svagt minne av att det är ett par utrivna sidor ur Twilight jag håller i, men VARFÖR.

Idag slutade jag klockan tolv och det var så skönt så jag ville nästan grina lite. Köpte en yoghurt och gick hem och tittade på Biggest Losers och myste över att jag inte behöver vara med i det programmet än. Ge mig 10 år.

Snart ska jag hem till mormor och morfar och ägna mig åt matätande. Det ska bli fint. Hejdå kissemissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0