VAVAVAVAVA

JAG KLARADE MATTEPROVET. JAG KLARADE DET. IGEN.

Känns så bäst. Blev jätteförvånad, förväntade mig att hon skulle ta fram värsta IG-provet åt mig, men hon ba JA DU VAR SÅ DUKTIG SÅ DU KAN GÅ NU och jag ba YEEEEEEAH så nu sitter jag forever alone i datorsalen. Alltså tänk om jag klarar matte B. Åååå. Längtar till sommarlovet. I trean behöver jag aldrig mer ha matte eller gympa. Nästa lektion är gympa men lovhjärnan glömde att packa kläderna imorse så jag får sitta och glo när de andra blir fit istället. Har inte så mycket emot det faktiskt.

Nu fick jag slut på saker att skriva. Nu har jag inget att göra. Guva tråkigt. Hejdå.









Hittade de här bilderna på mig och Matilda. Förstår inte hur vi blev så vackra och begåvade.

Kommentarer
Postat av: Matilda

OJ! jag håller med dig emelie, när jag var liten trodde jag jämt att jag skulle bli ful och vilsen i livet. Men här sitter jag nu, med dig, och vi är dom vackraste och mest begåvade personerna i världen♥

2012-01-11 @ 23:07:31
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: Farfar

Bra jobbat Emelie att klara matten menar jag. Du borde se till att vara med på idrotten det behöver man.

2012-01-12 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0