helvetet är säkert tapetserat med html-koder

Jag försöker förstå HTML-koder och låt mig ge er ett råd: GÖR DET ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN. Jag skulle kunna slita min dator i stycken och låta hårddisken regna ner från himlen. Det känns som på spanskalektionerna i högstadiet när man satt och stirrade på en spansk text (hola las palmas es grandes para mi madre por favor) och det enda ordet man egentligen kunde var "hola" men man var tvungen att försöka översätta den ändå för annars skulle man få skäll av en uppretad lärare med fradga runt munnen. Eller som på datorkunskapen i ettan där vi skulle lära oss göra hemsidor med HTML-koder. Jag slog sönder minst 3 datorer det året.
 
Nu tänker jag lätta upp stämningen med en bild på mig med en pizza framför ansiktet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0