i should never be allowed to talk to people

 
De här shortsen har jag haft i min garderob i mer än ett år nu utan att de har använts en enda gång pga visste inte om jag gillade dem eller inte. Från vissa vinklar ser de ut som en extremt kort kjol. Nu har jag dock bestämt att jag gillar dem. Det måste bli så. Oh and also, excuse my beauty.
 
Det var längesen nu!!!!! Men nu ni. NU NI. Nu kommer ni inte ifrån mig. Om ni inte låter bli att gå in på min blogg förstås, jag vet att det är många som gör så. De borde sluta med det.
 
Jag har hängt i Ockelbo och Hälsingland den senaste veckan och därför har det varit svårt att blogga. Men nu ska jag blogga och det borde alla andra också göra för inte fan fanns det nåt att läsa när jag kom hem. Fan.

Kommentarer
Postat av: matilda

KOM Å BLOGGA ÅT MA RÅÅÅ! jag har inte ens nån data å de vet du... ÅGÅHÅÅHÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅHÅÅHÅH
puss vackra du ByTheWay <3

2012-07-25 @ 15:54:52
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0