läderlappen

Idag såg jag och Louise Batmanfilmen (väljer att kalla den så pga kommer aldrig ihåg vad den egentligen heter) och jag har några saker att säga.
 
- Alltså detta med han i Aurora som sköt ihjäl massa folk som såg Batman. Vi satt längst ut mot dörren och ganska långt ner. Vi hade dött direkt om nån kom in med en pistol/gevär/kanon. Varenda gång dörren öppnades kissade jag lite.
 
- Batmans röst var extremt mörk och forcerad och löjlig och VARFÖR ville de ha det så. Det var ungefär som med varulvarna i Breaking Dawn. Kissade lite varje gång han pratade.

- Batmans dräkt. MANNEN HAR JU KATTÖRON. Spetsiga, långa kattöron. Och spetsig näsa. Och varför är han en fladdermus, ingen gillar såna.
 
 
Här är en bild på mig från Halloween förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0