we still never talk sometimes

Jag förstår inte hur Gävle fortfarande kan stå kvar med tanke på att det lät som att någon kastade stora ner stenblock från himlen tidigare idag. Ösregn, blixtar och Tors vagn. Jag blev fast under en tunnel i en kvart och bara stod där ensam och såg awkward ut eftersom mitt paraply nästan blåste sönder i stormen.
 
Sen åt jag kladdis med Tildus vilket var trevligt och bra osv och sen gick jag och köpte en massa nudlar. Det finns inget som är mer tillfredsställande än att köpa 4 måltider mat för 18 kronor, MVH snål.
 
Nu ska jag spela sims för jag har renoverat ett hus som var jättefult från början men nu ser det helt ok ut och jag är avundsjuk på simmar som inte ens finns på riktigt för de är inte riktiga människor för jag vill också bo i det huset. LÅNG MENING UTAN KOMMATECKEN, YES.
 
 
Paraply som blåste sönder.
 
 
Posig bild på mig och Mattus från en SOLIG sommardag. VART ÄR SOL. VART.
 
 
Varför är jag ej i mitt spel.

Kommentarer
Postat av: Mattis

men WOW asså! koolt hus XD

2012-07-12 @ 23:48:32
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0