grattis mamma!

HEJ. Min mamma fyller år idag. GRATTIS MAMMA. Du är bäst ingen protest. JAG ANVÄNDER STORA BOKSTÄVER I VARANNAN MENING.
 
Just nu tittar alla på fotboll ute i vardagsrummet och eftersom att jag hellre skulle äta hundbajs än sätta mig och titta på fotbolls-EM så är jag i mitt rum och gömmer mig på tumblr. Kanske ska spela sims. Kanske. Har inte bestämt mig. Stora beslut som ska fattas.
 
Förresten så beställde jag kläder från Modcloth för några veckor sedan OCH NU HAR DE KOMMIT. Älskar dem. Var jätterädd att de inte skulle passa eller att jag inte skulle gilla dem eftersom de råkade bli hysteriskt dyra pga tullavgifter men de var jättefina. Tack och lov.
 
 
Kjolen är från Modcloth och åh herregud jag har aldrig lagt upp en bild på bara nederdelen av min kropp förut. Detta är bara konstigt. Men jag tänker göra det ändå. YOLO. Överanvänder yolo jättemycket nu bara för att ha en ursäkt till att göra saker pga är en tönt.

Kommentarer
Postat av: JULIA

AAAAAAAAAH, precis en sådan kjol har jag också!! :D wiiiie <3

2012-06-20 @ 13:14:28
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0