it’s not summer unless you fuck up your sleeping schedule



ALLTSÅ ÄR DET SÅHÄR LIVET SKA VARA NU. Jobba på sommaren istället för att ligga och sova som en tjock säl och göra ingenting. Jag gillar det inte.

Jag och Matilda filmade en fotbollsmatch idag. Det var jättesvårt eftersom ena sekunden var bollen på en sida av planen och så hann man bara blinka så var den på andra sidan. Plus att jag är mer rädd för bollar än någonting annat så när de kom flygande så var min första impuls att lägga mig platt på marken och gråta. Pratar om fotbollar nu alltså. HAHAHA åh vad rolig jag är, älskar ni mig inte. Säg att ni älskar mig.

Men jobbet är över nästa vecka så varför klagar jag. Nästa sommar blir antagligen ännu värre för då måste jag ju ta ansvar för mitt liv osv. Lycka till Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0