nattblogg


Jag plattade håret tidigare idag. Sen lämnade jag lägenheten och gick ut i den vilda naturen och eftersom att det regnade pyttelite och var fuktigt i luften svällde mitt hår upp som en bulldeg under mormors kökshandduk. Varför föddes jag med Odjuret från Skönheten och Odjuret växande på huvudet? The world may never know.

Just nu sitter jag i köket och scrollar sönder mina fingrar på tumblr. Min bror är en vekling som måste sova så han övergav mig och därför sitter jag här ensam och gråter. Mamma och pappa är på fest. Härligt att mina föräldrar går ut mer än jag gör. Ungefär 100% mer. Jag ba HA SÅ KUL MINA KÄRA och så försvinner de ut genom dörren i sina partyutstyrslar. Man måste ju släppa taget om småttingarna så småningom liksom. Viktigt att låta dem göra sina egna misstag osv.

Jag borde sova nu men det kommer ju inte hända så fuck bitches. Vid midnatt la jag märke till att alla fönster i huset på andra sidan gatan från oss var släckta. Det bor endast pensionärer där. Veklingar.

Kommentarer
Postat av: matti

frågan är väl varför du sitter i köket... oh wait, mat ällä??

2012-06-17 @ 22:45:23
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0