tittar bara in och säger hej

 
Besöksstatistiken här på bloggen är halverad nu när det är sommar. Dock så regnar vädret loss idag så jag håller tummarna för att några fler stackare ska gå in på bloggy idag och se ett nytt inlägg och ba jaaaaaaa (det var alltså det jag försökte representera på bilden om det syns).
 
Idag gör jag inte mycket. Gick till jobbet en sista gång idag och lämnade in papper och sedan fruktade jag för mitt liv i baksätet på Matildas bil. HAHA okej nej hon var jätteduktig på att köra. Själv har man ju övningskört en enda gång och kommer antagligen aldrig få körkort men det är ok. Skicka ut mig i trafiken nu så kör jag väl ihjäl halva Gävle.
 
Till sist så vill jag dela med mig av detta inlägget som jag hittade på min blogg. I'm a special lady.

Kommentarer
Postat av: matti

TACK DÅ! :'((((((

2012-06-25 @ 20:28:48
URL: http://mbln.blogg.se
Postat av: Morfar

När morfar genomgått informationsmötet för körkortsutbildning så blir det köra av. Eller hur Emelie!

2012-06-26 @ 09:14:56
Postat av: säääääännä

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
Äckligaste insekten: hästar.
Gjorde min kväll, tack för det!

Svar: Hahaha, måste ha varit hög eller nåt när jag skrev det.......
Emelie

2012-06-29 @ 23:57:06
URL: http://sannakarlborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0