trött som en oxjärp

Jag har flängt (är det ens ett ord, idk) runt hela dagen idag och därför känns det som att det har gått två dagar på en dag. Har så ont i benen och fötterna nu för jag har gått säkert en miljon kilometer sammanlagt och är så extreeemt glad att det inte finns nåt jobb att göra imorgon.

Sov typ två timmar inatt också och jag vet inte varför jag gör så mot mig själv. Dumhövve. Bara en youtubevideo till, 40 nya inlägg på tumblr men det går ju jättefort att titta igenom dem OJ DÅ KLOCKAN ÄR HALV FYRA.

HÄR ÄR NÅGRA BILDER FRÅN IDAG, VARSÅGODA. Vet inte varför jag skriker. Känns rätt bara.




Matilda hade swag i sin nya fotbollströja.


Varför har ingen berättat för mig att det finns en hel hylla på Ica Maxi med bara amerikanska produkter? VARFÖR HAR NI HÅLLIT DETTA HEMLIGT. Peanut butter cups får 4/5 stjärnor.



Spelade Skyrim, ett spel som jag är sämst i hela världen på. Har spelat det hundra gånger nu och fattar fortfarande ingenting. Men det är kul. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0