yes is yes and no is no

Hej på er.

Imorgon får jag sommarlov. Jag är officiellt klar med tvåan. Ett år kvar. Jag är livrädd för efter nästa år får jag göra vad jag vill och jag vet inte vad jag vill göra än. What to do. Bli häxa och utöva svart magi. Ja. BRA. Då har jag min framtid klar.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Vill inte vara snygg. Ska klä mig i lång skinnkappa och crocs. Sen ska jag sitta under en stol i aulan och gunga fram och tillbaka med armarna runt benen medan rektorn pratar om vilket fantastiskt år det har varit och yada yada yada. Alla vet att det här året har varit lika tråkigt som alla andra år. SLUTA FÖRSÖKA LURA OSS.


Kommentarer
Postat av: matti

DU KOMMER JU VA SNYGG ÄNDÅ SATT HAHAHAHHAHA

2012-06-07 @ 09:04:39
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0