är ett elände

Hej hej på er, livet leker och våren var nästan här men så snöade det imorse och det fuckade hela min dag. Skulle gå till bussen, kommer dit nån minut innan bussarna jag kan ta brukar åka, MEN INGEN AV DEM STOD DÄR. Ja ba jaha ok, antingen så går jag till skolan i snön och dör eller så väntar jag här på bussen och riskerar att komma svinförsent ifall att ingen buss kommer. Så jag bestämde mig för att gå. Bra beslut Emelie. Var förblindad hela vägen bara för snön som inte föll rakt ner utan åt sidan som ett cp. Kom till skolan försenad, helt nedsnöad och dessutom SKADAD. Slog handen jättehårt i ett staket på staketgatan (HAHAHA) pga stressad så nu har jag ett fint sår där. Hatar livet.

Hade så mycket ångest över dagen när jag kom hem att jag kände mig sämst i världen så var tvungen att städa lägenheten för att vara duktig. Har svåra problem med detta att inte känna mig duktig. Hatar att inte vara bra. Måste vara bra. Är ett skräp annars.



HAHA hittade en bild på mig och Mattis från några veckor sen. Vill slicka på kladdkakan.

Kommentarer
Postat av: matilda

NAWI VAD SÖTISAR VI ÄR<3333333333333333333333

fast jag vill också slicka på den där kladdisen... och nu kommer jag börja grina för att jag inte kan göra det... :'(((

2012-03-19 @ 18:30:27
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0