childbirth

Det rinner snor överallt. Jag har ont i örat. Mitt huvud väger 40 kg mer än vanligt. Lite högre kroppstemperatur än vanligt. Kan inte stå upp utan att börja huttra. Planer blir förstörda.

JAG ÄR FÖRKYLD. För första gången på jag vet inte hur länge. Hatar allt.

Jag har legat i sängen ända sedan jag kom hem från kanarieöarna. Gick och la mig på kvällen när vi kom hem och sen har jag helt enkelt inte kommit upp igen. Har tittat på varenda youtubevideo jag kommit över i ren uttråkan och alla som har gjort det vet att man förr eller senare hamnar på en sida av youtube som inte borde få existera. Trots att man tittar på kattvideos så kommer det upp helt sjuka relaterade videos som man inte kan låta bli att klicka på.

Jag såg en video där någon födde barn och ångrade mig redan innan jag såg den. Det som har setts kan aldrig bli osett. Ska länka den nu bara för att jävlas. Jag vet att ni inte kommer kunna låta bli att titta och därför är ni nu dömda till samma öde som mig. Stackars satar. Länk.



Kommentarer
Postat av: Matildå

Åh gud. Varför klipper dom? Jag skrattade av nervositet när ja tittade.. Varför ens filma sånt där? Nu blev jag upprörd.. Jag kommer inte kunna sova...



Föressten EM, thanku för att jag får vara ensam med UNDERBARA CONNY IMORN<3<3<3<3<3<3

2012-03-04 @ 23:15:46
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: sofia

TACK GUUUUD för att dem har gjort så att man måste vara inloggad för att se klippet. hade dött annars. :ppp

2012-03-05 @ 22:40:56
URL: http://itcheck.blogg.se/
Postat av: Amy

Varför kollade jag!!!!!!! Nej jag kommer att bryta ihop nu och aldrig komma upp igen. Jag vill aldrig ha barn. Aj aj aj ajjjjjjjjj. Nä nu går jag och dör. Hej då.

2012-03-08 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0