glad

I helgen åkte jag och mamma till Stockholm och tittade på Dirty Dancing-musikalen och åh. Åh åh åh. Den var extremt bra. Tänker låta jättenördig och påpeka att scenografin var det bästa jag sett i hela mitt liv. Nästan lika bra som min och Mattis scenografi i filmen vi gjorde till skolan. Okej skoja, vill inte ens tänka på den scenografin. Hu.

Dessutom var killen som spelade huvudrollen GANSKA snygg. Och med det menar jag EXTREMT snygg. Om ni har sett Dirty Dancing så vet ni att det är en scen där de sexar sig ganska mycket och ba *juck juck* på varandra innan de gettar down to business om ni förstår vad jag menar, och den delen hoppade de inte över. Det var exakt som i filmen. Obekvämt. Dessutom satt de två små barn på raden framför oss och lillkillen höll på att dö. Förstår honom, jag hade också dött om jag var 8 år. VEM TAR MED SIG SINA SMÅ BARN PÅ DIRTY DANCING, förstår inte människor.

Biljetterna vi hade var *lyxbiljetter* vilket betydde att vi fick goodiebag och dessa pinsamma guldstolar:



Det var ju lätt att hitta stolen efter pausen i alla fall men HAHA vad skrytigt och fånigt.




Var lite mer exalterad över denna goodiebagen än jag borde ha varit. Äger numera två Dirty Dancing-DVDer. Lite överambitiöst kanske.




Det borde finnas någon gräns på hur bra man får se ut.




Förutom musikalen så såg vi en fågel som åt sushi så jag ville bara dela med mig av den upplevelsen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH BLEV TITANIC TOLKNINGEN BRA ÄLLÄ?!?!?! :'DD hahahahhah du mååste lägga ut den på bloggen! Kommer kissa på mig dåååå XDXDXD

2012-03-27 @ 17:35:38
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0