hatt3n r0ck4r

Måste nu skrapa ihop de här bitarna av mitt liv som bara har kraschat de senaste dagarna. Har legat i sängen, alternativt suttit i soffan, och dött. Men nu är det dags. Hatar det här. När man bara har struntat i hela livet i några dagar och sen så är det dags att ta tag i allt igen. Kommer ha apmycket att göra de kommande dagarna. Kommer dock tjäna p3ng4r vilket är n4j5. C001 tj3j.

Har faktiskt inte ens varit utomhus sedan jag kom hem för 5 dagar sedan. HAHA herregud Emelie. Skäms. Dags att duscha, kamma frisyren, städa rummet och träna på alla dessa tal du måste hålla. Kom igen ditt offer.


Detta var innan jag föll in i min förkylningskoma. Alltså den där minen. Och hatten. Orkar inte ens. Den ligger på mitt skrivbord nu och ba stirrar på mig.

Kommentarer
Postat av: tess

Åhhhh vilken fiiiin hatt!!<3333

2012-03-08 @ 21:00:56
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0