jag är alltid sen

Som vi alla vet har vi har förlorat en timme. Det känns inte bra alls. Vill ha tillbaka min timme. Är upprörd över förlorad tid osv. De här vidrigt onödiga tidsomställningarna ställer alltid till det för mig och denna gången var inget undantag. Igår gick jag runt hela dagen och var förvirrad för alla klockor sa olika saker, och imorse när jag gick till skolan så var jag överlycklig pga var ute i jättebra tid vilket är extremt ovanligt för mig. Matilda började smsa mig och ba VART ÄR DU? VARFÖR ÄR DU SEN? och jag ba men guuu jag är inte sen, vad snackar hon om. Sen när jag nästan var vid skolan så insåg jag att jag inte hade ställt fram väckarklockan.


...


ÄRKEPUCKO EMELIE, STIG FRAM I LJUSET OCH TAG EMOT DIN KRONA.


Vem ställer inte fram väckarklockan egentligen? Den viktigaste klockan av dem alla. Har inte smält detta ännu. Det är så dumt och jag orkar inte prata om det längre så jag ger er en bild som visar ungefär hur otaggad jag känner mig på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0