jag är bäst

Sitter på matten och är typ den enda som har klarat provet. Alla andra sitter och lär sig om allt vi lärde oss i förra kapitlet och jag äter choklad HAHA. Läraren måste vara så sjukt trött på klassen. Älskar att jag ba klarar alla matte B-prov utan att egentligen fatta allt. Går smidigare än väntat. Är stolt över mig själv idag för jag överlevde den här veckan med så mycket att göra. Har gjort en tidning, gjort klart film och varit på världspremiär (lol) och klarat ett matteprov. Igår mådde jag skit verkligen pga hade jobbat hela natten. Idag mår jag bättre. Jättebra. Ska gå hem och sova sen för det har jag förtjänat. Ska sova stenhårt verkligen.


Kommentarer
Postat av: Farfar och farmor

Bra jobbat Emelie. Det är fint att du kämpar med matten. Inom kort kommer Einsteins kunskaper att förblekna.

Farfar och farmor

2012-03-17 @ 10:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0