mopp

"My approach to finding a boyfriend is to not talk to any guys, not try to seem interesting and to stay in my room and wait for someone to love me.

Seems to be working."


Kan vi snälla prata om att jag kan relatera till allt och alla på tumblr men inte till minst 95% av de människor jag känner på riktigt??? Önskar att alla på tumblr kom ut ur sina sovrum och förenades i en enda stor pinsam kramdans. Det vore ju helt fantastiskt om vi kunde lyckas känna någon sorts socialt handikappad connection med varandra.

Ok jag vet inte varför jag fick lust att skriva om detta nu. Bara kände att min tumblr-löve blev för stor för att hålla inom mig.



Vaknade på helt fel sida imorse och därför gick jag till skolan utan att fixa mitt hår osv så jag har gått runt med en kaotisk mopp på hövvet idag och ville ba dela med mig av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0