aLLt äR kAoS jAO

Har haft ont i huvudet hela dagen för jag har så mycket i huvudet. Så mycket skolarbete, så mycket som ska fixas, så mycket att göra, aaaaah. Min hjärna får seriösa problem att komma ihåg saker osv. Igår hade jag utvecklingssamtal och glömde helt bort det. Helt borta ur huvudet. Utklämd ur skallen av all annan information. Råkade även glömma min väska nånstans igår, vet fortfarande inte vart. Haha. Hahaha. Blir mentalsjuk.

Idag stannade jag i skolan till halv sex också och skrev på min uppsats som ska lämnas in imorgon. Började på den eftermiddags trots att jag har haft flera veckor på mig. Vet inte varför jag gör så mot mig själv. Vad är det för sjukt sätt att leva på??? Ba NE MÅSTE IN PÅ TUMBLR BARA, BARA LITE GRANN, SKA BARA KOLLA VAD SOM HAR HÄNT och så fastnar jag där i fem timmar och så ba jaha oj då, nu är det för sent, godnatt då. Nu har jag i alla fall skrivit en och en halv sida. *Klappar mig själv på huvudet* (och slänger sten på mig själv för att jag har skjutit upp det).

Så nu vet ni att jag är döstressad just nu. Det var ju kul. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0