don’t use the internet, you’ll get attracted to someone on it and then die

Mår illa pga överdos på piroger. Pappa köpte en massa piroger för att han 'ville att jag skulle smaka för han trodde jag skulle gilla det' OCH JA HAN HADE RÄTT SÅ NU MÅR JAG ILLA. Tack. Jag äter det mesta som är djupfryst och fullt med fett. Skyll dig själv Emelie, ja skyll dig själv.

Ville i alla fall bara kolla in här och säga hej. Har varit frånvarande i några dagar IGEN, jag som tänkte börja titta in lite oftare, men nä. Har lovat mig själv att skriva mer för det är ju kul. Faktiskt. Även om jag kommer skämmas över det jag skriver nu om några år på samma sätt som jag idag skäms över det jag har skrivit de senaste åren. Vågar inte gå tillbaka i arkivet. Gör inte det ni heller. Eller jo förresten, gör det! Snälla gör det!

Har hört att omvänd psykologi är en bra grej. Hoppas det funkar.



Här är en bild jag la upp 2009. Vet inte vad som händer.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha din sötkorv :DD jag ska gå tillbaka till oktober 2008 ;)

2012-05-07 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0