every book you’ve ever read is just a different combination of 26 letters

Kom precis på att jag var utomlands för ett tag sen, men la inte upp bilder. Men nu. Nu kommer de. Några stycken. Tog inte så många bilder tyvärr. Kan ha varit för att jag var upptagen med att ligga i solen som en klubbad säl.

 

 

Å GUD VAD FULT. UTSIKTEN SKADAR MINA ÖGON. TA BORT.




Glad bild på mig och mor min.



Bild som representerar oss bättre.



Jag läste denna och grinade lite in public. OH WELL.



Vår VIDRIGA balkong. Fick ögoninflammation av att titta på den.



Den VIDRIGA utsikten från vår VIDRIGA balkong.



Jag var poetisk och skrev i sanden.




Glad.



Bild på lillebror och mamma.



Bild som representerar dem bättre.



Vet inte vad som händer, men häst.



Phint huz. Vill göra detta med en vägg i mitt rum, men att orka det.



Chillar vid havet ba.



Chillar vid havet igen ba.



Ytterligare en sån bild där jag inte vet vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0