IT'S MY FAAAAACEEEE


Råkade sätta igång photobooth medan jag satt och scrollade runt på tumblr och såg då ut såhär. Bestämde mig för att föreviga minen. Ser så ledsen ut att jag vet inte vad. Den där underläppen ser ut som att den ska börja darra vilken sekund som helst. Får höra det ofta, att jag ser ledsen ut, även när jag inte är det. Det är bara mitt ansikte som ser ut som ett ledset fanskap.

Fast denna dagen har inte varit rolig den heller. Inte alls faktiskt. Kunde inte sova igår och därför har jag sovit extremt lite inatt och sen så var allt en bitch. Vill ha sommarlov nu, tack. Orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Amy

Vet hur det känns, har också fått höra många gånger att jag ser ledsen ut fastän jag inte är det. IT'S JUST MY FACE GODDAMMIT.

2012-05-03 @ 00:12:09
Postat av: matti

alltid så söt <3

ÄRU INTE GLAD ATT VI SLAPP REDOVISNINGEN DÅ ÄLLÄ?!?

2012-05-03 @ 00:26:56
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0