i will do anything to prevent myself from being productive

Nationellt prov i matte B på onsdag. Jättekul, verkligen. Ser fram emot det.


ELLER. GÖR JAG DET. VERKLIGEN.


Nej, det gör jag inte. Så klart. Är så rädd att det ska gå dåligt att jag inte ens vågar plugga. Vågar inte titta på talen för jag är rädd att jag ska få panik och börja grina. Åååå. Måste ju börja nu. Ska bara blogga. Ska bara titta tumblr en snabbis. Ska bara springa sju varv runt huset och sjunga HALLELIIIIIIIIIJUUUUUUAAAAA.

Ska tänka så här: ju mer jag pluggar desto bättre kommer det gå. Sanningen: ju mer jag pluggar desto mer kommer jag gråta och riva sönder papper.

Provade linser idag förresten. Det skavde. Mycket. Skitsvårt att få in dem också, men världens snällaste tjej hjälpte mig så det gick bra ändå. Men det var inte alls skönt. Får se om det blir bättre med tiden. HOPPAS!


 

Dan förstår mitt liv så väl. Okej, men seriöst. Nu ska jag ta fram matteböckerna. MVG I MATTE B, HÄR KOMMER JAG. Eller ja, G- i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅH ;_; jag vet!

Vi har också nationella på onsdag, och vi har så mycket annat i skolan att det bara. Går inte. att plugga. ALLS.



Det enda jag gör för att minska den ENORMA högen med skolarbeten är att tänka på dem emellanåt. Åh. haha. skjut mig.



This was my point: jag kommer att faila så hårt på matte B. för jag kommer inte att ha tid att plugga. ALLS.

2012-05-21 @ 20:45:46
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0