it's ok

Imorgon har jag nationellt prov. Jag tänker inte plugga mer. Blir bara trött och gråtig så nu får det gå som det går. Det är bara ett prov. Jag ska leva jättelänge till och kommer säkert ha värre problem än det här. Det är okej. Ingen kommer dö.

Big Brother sög förresten arsel idag. De som är kvar nu är inte alls roliga att titta på. Amandus ligger och gråter över Camilla, Hanna försöker trösta honom och de andra tre är små barn som gör jättekonstiga saker och ignorerar att en person ligger och grinar hela tiden. Kan lika gärna gå in på ett dagis och stå där och glo. VARFÖR ÄR MARCELO OCH ANNIKA KVAR. Saknar Peter från förra året. Älskar Peter.

NU SKA JAG SOVA. Godnatt kissekatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0