sorry i'm not sorry

Har skrattat så mycket ikväll att jag är helt slutkörd. Skulle kunna somna rakt upp och ner. Cyklade dessutom i spöregn så vi blev helt dyngsura. Grillkvällen blev en regnkväll. Jaja. Det var väldigt roligt ändå.

Så himla typiskt bara. Tidigare idag när jag åkte till skolan hade jag jeans och jacka på mig eftersom jag inte visste att det var extremvarmt och när jag skulle ut och cykla ikväll så trodde jag att det var lika varmt så jag tog på mig sommarkläder och det började spöregna och vi blev dränkta och kalla. Jag har alltid sån här otur eftersom världen hatar mig.

Nu är jag hemma igen och jag är helt ensam här eftersom mina paranteser är i Ockelbo. Förra året när jag var ensam på somrarna tyckte jag det var helt okej att vara ensam i lägenheten men nu ba väntar jag på att Samara ska komma krypande ur teven. Har blivit en mjukis. Jag som alltid har varit så cool med sånt här. Borde det inte gå åt andra hållet???

Ska sitta här och uggla en stund till. Sen ska jag försöka tänka att ingen kommer att döda mig bara för att jag släcker lägenheten. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!



Försökte mata Malin med brun gegga.




Så här ser mitt afrohår ut efter att det torkat. Förstår inte ens fysiken bakom mitt hår, det blir så stort och fluffigt när det torkar. Och inte på ett bra sätt. När människor med naturligt fint hår klagar över sitt "risiga hår" gör det mig arg.

(Ansiktsuttrycket har inget att göra med regnet, jag ser bara ut sådär ändå för jag är supermodell.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0