i only talk to people who got that boom boom pow

 
Halloj. Här sitter jag och tittar åt vänster helt utan anledning. Det är söndag och jag hade tänkt vara produktiv idag men som vanligt så gick det rakt åt helvete. Oh well. Om andra kan leva på pantburkar så kan väl jag också det.
 
Jag fyller 18 om mindre än en vecka nu, omgggzzzz. Det är några böcker som jag verkligen vill ha och nu kommer jag kunna beställa dem online utan mammas hjälp, parteeeeeey. Det är väl typ det jag ser fram emot mest. Sen att kunna ta körkort är ju också helt okej va. Och att jag inte längre behöver använda mitt fake-ID för att komma in på krogen när jag vill dansa salsa och dricka sprit är också trevligt. Näääää, sånt gör jag inte. Alla vet att jag dansar mambo.

Undrar om jag kommer sluta vara konstig när jag är 18.

Kommentarer
Postat av: YOUR MASTER

mambo no.5

2012-10-14 @ 20:05:04
Postat av: matto

du kommer aldrig sluta vara konstig snuttipluttis:):)<33

2012-10-14 @ 21:51:22
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0