säg att ni gillar det (och mig)

Tjenare coolingar.
 
Jag har just suttit i typ en-två timmar och försökt göra min blogg snygg. Resultatet blev en crazy cat med runda spacebrillor och typsnittet DOLCE VITA. Gillar ni det? Vavavavava? Jag tror att jag gillar det. Det är väldigt jag osv. Det jobbiga för mig när jag ska ändra design på diverse ställen är att jag är så in i helvetet petnoga. Varenda liten margin ska vara PERFEKT annars är jag inte nöjd. Det ska vara rätt typsnitt, rätt bilder, rätt allt. Annars vill jag bränna upp både bloggen och mig själv. Men jag tror jag är nöjd nu? Helt ok? Har ont i handleden av allt klickande så det får vara bra nu. *Klappar mig själv på axeln*
 
Jag tog körkort förra veckan. Herregud vad jag har jobbat för detta. Det gick till slut. Körde dock första gången själv först idag. Jag behövde en liten paus från bilen efter att ha kört runt i den varje dag i typ två månader, Emelie och hennes föräldrars Peugeot har ett komplicerat förhållande. Det var mitt pris för att jag klarat det, en veckas paus från den jäveln. Men jag körde mig, Martina och Gabbi till Ica Maxi idag och där köpte vi en massa onyttiga saker åh det var underbart. Mac and cheese och chips och Reeses. Kan nästan känna hur mina artärer ba blockeras av allt fett.
 
Eftersom jag äntligen har helveteskortet nu åker jag äntligen till England på måndag och får träffa min pöjk efter att ej ha sett honom på typ en månad. Har dock lite ångest över flygresan eftersom det är storm där just nu, drömde till och med inatt att jag satt på ett flygplan som störtkraschade ner i marken med nosen först och vaknade precis innan det smällde med ett ryck, sådär som man gör. Vill inte dö. Är för ung. Gud lyssnar du. Finns du ens. Vad är du.
 
 
 
 
 
 
 
Mac and cheese som jag åt idag + annan mat jag har ätit den senaste tiden. Har haft en sån himla bra matvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0