feta släkten idag OCH imorgon!

Jao. Idag blir det hem till farmor och farfar där småkusinerna Maja och Albin (som jag av någon anledning alltid råkar kalla för Robin?) kommer att vara med faster och pappa stockholmare. Sedan kommer där att vara Iggesundsmänniskorna och farmor och farfar. Och vi.
Imorgon bli det hem till mormor och morfar. Där kommer alla kusiner utom de där vuxna människorna att vara, men alla de där andra kusinerna (vetinte hur många?) kommer att vara där. Och så såklart mostrar och morbröder och alla såna där ingifta typer kommer också att vara där. Hoppas på god mat!
Kommer att bli yr av allt julfirande. Man träffar alla människor som man aldrig träffar annars, men det är ju kul, även om man blir lite knäpp i huvudet av alla människor som säger "åååååh, gud vad stoooooooor du har blivit! Du är ju nästan lika lång som henne nu! Awww!", men min släkt är ganska bra ändå. ^^
Igår kväll, eller natt kanske jag lär säga, så skulle Gustaf sove i mitt rum. Vi släckte och hörde hur någon, någonstans i huset började sjunga. En kille. Det lät rätt så falskt. Hm... först trodde jag att det var pappa och Sami som var uppe och sjöng, men det var det inte. Det var nog grannarna som hade fått ett singstar eller nått. Jag höll på att börja skratta varje gång någon började sjunga.
Jag ska gå och hämta en julköttbulle i kylen nu, hajdå!

/ Kram Emelie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0