fredag, stockholm, ledighet... vad mer kan man begära?

JAAAHO! Idag är det FREDAG BABY! Drar ifrån Gävle direkt när pappa kommer hem, gud vad skönt! Dessutom åt jag nyss åt upp den sista glassen i frysen! Yey!

Imorgon blir det hotellfrukost då... skitgott! Vi har bott på det här hotellet typ sjutusen gånger tidigare, det är jättefint där! Det finns en ismaskin i korridoren och en gång så bodde vi inte på våningen där den fanns (vilket var mycket förvirrande för mig). Så jag tog hissen ner ensam för att åka till ismaskinen. Dumt gjort. Jag var ju typ bara tio år... när jag gick in i hissen så hann jag inte trycka innan den började åka. Den bara började åka ner av sig själv! Jag fick panik och trodde att den skulle ta mig ner i källaren eller nått annat läskigt, sa jag började förtvivlat trycka på alla knapparna utan resultat. Hissen tog mig ner till receptionen där flera människor stod och väntade. Jag gick ut ur hissen men sedan in igen för jag tänkte att jag kanske kunde åka med folket som stod där. Jag förklarade för en gubbe där att jag hade tryckt på knapparna men att hissen inte hade lydit. Gubben satte i sitt kort som man låser upp hotelldörrarna med i en liten kortavläsare, och då blev hissen nöjd. Den tog oss till den rätta våningen utan att jag hade fått min is ur maskinen som jag ville ha. Jag fick helt enkelt dricka mitt vatten utan is. SLUT!

Ja, jag har många klantiga historier, det är bara att säga till om ni vill höra en...

Ska någon annan se idol ikväll? Vem hejar ni på? Jag gillar Lars... och Kevin... och Alice... och så gillade jag Loulou, men hon åkte ju ut... och så gillar jag såklart Anna... jag gillar typ alla! Gillar Johan också, men han är inte så jättebra på att sjunga. När han sjöng abbalåten så lät han som ett får som bräkte på slutet. Inte så jättevackert. Robin E är bra också! Den enda jag inte gillar nu är Robin Bengtsson. Han kan väl sjunga, men det är någonting med honom som stör mig.

Men nu ska jag gå och packa. Hatar att packa. Är ingen person som packar. Spelar ingen roll om jag ska packa gympaväskan eller resväskan inför tjugo år på månen, det är alltid lika dödstråkigt. Menmen, vad ska man göra?

/ Kramar från klanten som inte ens kan åka hiss för att hämta is i en dum ismaskin<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, vad kul o klantig du är! skojja bara :'D Ha det så kul i sthlm!!!!! <33333 Kram Sofia

2008-11-07 @ 14:53:06
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0