-

Känner mig inte så glaaaad fast jag borde vara det. Vill inte skriva ännu ett deppinlägg, ska bara klaga lite. Känns inte kul att åka längre. Får bli en dag med echinagard och bafucin så kanske jag mår lite bättre imorgon bitti när vi åker.

Fast det är inte så jävla synd om mig egentligen. Ska ju bort från Sverige! Till soooooooolen! Och tänk alla som går på gatan och alla små barn som svälter. Jag tycker inte ett dugg synd om mig.

Idag blir det sängen, men jag får inte sova. Om jag somnar kommer jag inte att kunna sova ett skit inatt, har ju inte så mycket tid att sova på.



Ankan är mest bara med för att den var så söt.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sluta sig att sura....det är bättre att vara förkyld där du är ledig och kan ligga och sola än att vara det hemma i en tråkig säng i Sverige...ryck upp sig!!

2009-04-01 @ 08:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0