babababam

Något är fel med vår dator. Den är inte sig lik. Den håller på och frågar en massa onödiga saker som att spara lösenord och annat, det har den aldrig gjort förrut! Och så är den seg. Och youtube fungerar inte, den säger att något är inaktiverat. Damp.

Idag har jag suttit och tittat på Vänner. Eftersom att min lilla dvd gick sönder när Wilma hade ner den på golvet (sedan monterade jag isär den för att försöka lösa problemet; det gick inte bra eftersom att jag tog loss delarna och glömde bort var de skulle sitta) så får jag titta på datorn. Nemas problemas. Igår kom det ju lite främmande, Engstrandarna. Först åt vi påskmat och sedan satte sig Gustaf och Tilde framför teven och spelade något weird teve-spel med två rävar som är fastknutna i varandra med ett långt snöre, och jag och Alva satte oss vid min dator och spelade sims. Sedan åkte de hem vid halv tre på natten och jag tittade på vänner och höll på att somna med kläderna på. Sedan vaknade jag i sängen 40 minuter senare och bytte om till pyjamas. När jag la mig igen kunde jag inte sova. Det där sista var ungefär som att få hundra intressepilar i aniktet va?

Nu är jag uttråkad. Funderar på att spela sims igen, har spelat mycket sedan vi kom hem. Intressepilar igen. Har ingenting intressant att skriva om. Kanske skulle ta och lägga in bilder istället för att skriva ett helt värdelöst inlägg.



Kolla vilka stora tassar hon har! Helt sjukt.



Höhö, den var ju het. Ganska gammal tror jag... hade inte klippt mig där i alla fall.



Oj. Den hade jag glömt.

Hittade väldigt mycket bortglömda bilder i min kamera, skulle jag lägga ut alla skulle det bli katastrof. Lägger in en från Egypten också.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej :P

2009-04-12 @ 19:44:57
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Tycker du att bilden som finns i mitt senaste inlägg (det heter "Färg eller svartvit?") är finare i färg eller svartvit? Kommentera gärna vad du tycker så att jag får veta!:)

2009-04-12 @ 19:52:29
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0