smulpaj

Kom hem från skolan nyss (lite omväxling, brukar oftast skriva "idag var det skola"). Bakade en jättegod smulpaj med blåbär och hallon på hemkunskapen, mm-mm! Vår grupp stod typ och diskade vår pajform när de andra tog ut sina pajer ur ugnen, haha. Matteprov imorse, det gick väl helt okej. Gick inte grymt bra, men klarar det väl... hoppas jag.

Så nu ska jag plugga eftermiddagen + kvällen. Tråkigt? Ja. Otroligt nödvändigt? Ohja! Svenskan är inte klar ännu. Shiet. Och imorgon är det spanskaprov också. Jag är glad.



Kolla här vad jag har lärt mig! Jag har faktiskt lärt mig att print screena! Jag som har gått runt och undrat så länge vad sjutton det är man trycker på. Men nu vet jag!


Gick in på Gävle Katthems hemsida och skulle se vad det var för katter som bor där. Har varit in på hemsidan förr, men de hade fått in lite nya katter nu. Det var inte en devon rex-katt som mamma sa, det var en cornish rex som ser något trevligare ut. Faktiskt så gillar jag dem nästan! De är coola. Han hette Tudor och var söt... tycker jag i alla fall, men jag kanske är ensam om det. Han har råttsvans och konstig päls, så jag kommer nog tveka i några sekunder innan jag klappar honom. Men göllig var han! Handsome boy with a cutiepie name!

Tudor Tudor



Mitt rum är inte så värst städat. Men nu har jag faktiskt snyggat till det! Det där var igår kväll.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror det är meningen att man ska stoppa kläderna I tvättkorgen...och ja, det ser något bättre ut i rummet idag...men varför måste det se ut så där så ofta?

2009-04-29 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0