the sun will guide me!



Det här klistermärket kommer att hjälpa mig att se vilken väska som är min när det är upp till bevis - rullbandet. Eftersom att min väska är helt vanlig och svart är risken stor att folk kommer att blanda ihop den med andras.



Här är insidan... hoppas jag inte glömmer något. Och puss på att vi åker imorgon bitti utan att jag ens har någon ryggsäck att ha som handbagage!

Känner mig lite gladare nu. Fick en bra kommentar av mamma: Sluta sig att sura....det är bättre att vara förkyld där du är ledig och kan ligga och sola än att vara det hemma i en tråkig säng i Sverige...ryck upp sig!!

 Kanske inte kan bada i början av veckan, men jag borde ju friskna till efter ett tag! Nu ska jag göra lite mat. Snabbmakaroner och burkköttfärssås! Mm-mm!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Men gud vad tråkigt :/ krya på dig och ha så skoj utomlands

2009-04-01 @ 12:08:47
URL: http://jjassie.blogg.se/
Postat av: Petra

Det var tråkigt, förkyld då ni ska åka.

Krya på dig & ha det så bäst där borta.

Hoppas att du hittar på din resväska nu då på rullbandet.

Inte ett dugg avundsjuk på er....NOT!



I kväll ska Julia på Work shop på Engelska skolan.

Få se vad som sägs där. Spännande!



Ha det bäst & njut av sol, bad & värme.

Hälsa resten av familjen Tyrkkelmass.

2009-04-01 @ 14:36:55
Postat av: bells

så lite så

2009-04-10 @ 18:10:17
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0