booh

Jag spelar sims. Woho, spännande fakta. Jag vaknade elva av att mamma och Gustaf kom hem från tandläkaren. Pappa är i Burträsk. Jag har pyjamas på mig.



Dåligt med bilder på mig den senaste tiden. Här är en i alla fall. Jättefin.

Och så lite bilder från mitt sims-spelande! Det gillar vi.



Hon som jag spelar just nu blev gravid. Aw.



Denna neurotiska människa flippade ut.



Hennes pojkvän friar. Aw igen.



Ungen föds. Jag döpte honom till Helge, efter älgen ni vet. Höhö. Farsan kom aldrig till sjukhuset, vet inte varför.



En polis och en sim med lila tröja shejkar loss.



Ooops.



Hon ramlade när hon skulle dra ut byrålådan. Klant.



Teknologiska åldringar.



Oooh, hon flippar hamburgare! Ser ni den i luften?



Sopdykning.





Åh trevligt.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: mor

Han är i Bastuträsk!

2009-08-13 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0