ghost

Kom nyss hem. Wilma blev jätteglad och gick runt mina ben. Jag blev tvungen att lyfta upp henne för att inte snubbla över henne, och då fick jag en puss på kinden också. När jag satte mig i soffan hoppade hon upp också, men hon får inte det så jag satte ner henne på golvet igen. Hon blev lite sur, men nu verkar hon vara glad igen!

Idag på svenskan fick vi skriva om något minne från den här sommaren. "Måla en upplevelse" eller vad det nu var hon sa. Jag blev rätt nöjd med mitt, jag skrev om när det helt plötsligt började hällregna i stugan. Vi fick träffa vår nya spanskalärare idag. Hon kan inte svenska. Och hon verkade lite skum, såg ut som ett spöke. Läskig. Men det blir säkert bra, man får väl vara öppen för allt antar jag...

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag fixa en blogg till Malin (som btw har samma kalender som mig, fast den är svart istället för röd). Så trudulu!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Hahah, ja hon var vit i annsiktet. x)

Glöm ej att läsa mig blogg :D<3333

2009-08-21 @ 14:28:32
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0