m

Har nyss vaknat. Vaknade 9 imorse av... något. Sedan försökte jag somna om. Men då kom flugan och cirkulerade runt mitt huvud. Den kan gå och dö, har fortfarande inte fått tag i den än! Försökte lägga mig med huvudet under täcket för att komma undan. Då kunde jag inte andas, men det var i alla fall bättre än flugan. Då bestämde sig min mobil för att börja gnälla om laddning, så den lät varannan minut. Till slut blev jag galen på det så jag satte i den i laddaren och la mig igen. Sedan kunde jag sova! Men flugan flyger fortfarande runt mig.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha, du har fått en kompis.:P Det var precis likadant för min kusin när vi var i stugan för några veckor sen. Flugan var efter honom i fem dagar! Hahhahha. xD Lycka tiil.

2009-08-01 @ 22:52:00
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Liselotte

S: Hej Emilia!

Ditt spel är ju antagligen suddigt pga av spelets höga krav på prestanda, dator och grafik. På The sims 3 hemsida finns en infosido med alla krav, uppnår du inte de kraven kan du testa det här:



-När du spelar ändrar du inställningar på skärmens upplösning. Då kan mycket hända om du får in rätt mått för din skärm!



Kram

2009-08-05 @ 09:55:50
URL: http://simsnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0